o my good! så länge sen det var!!!

Hej hopp alla!
det var ju Evigheter sen, jag skrev, vad har hänt å skett ?! mkt men jag skriver ej allt. jobbat jobbat, firat påsk,jobbat sjuka barn, jobbat, varit i sthlm . barnen kvar hos mumma å pappa, kommer troligtvis hem till helgen, jag jobbar hela helgen.
Ledig dag idag, skulle göra såå mkt men har glömt hälften, kom på nu att jag ska i väg till gränges för kolla om dom kan göra en framvagns inställning på min pärla, fick ju nya sommar däck ditsatta i måndags :) så skönt med nytt :)
Så det blir till att fara iväg, funderar på att grilla för mig själv i kväll :) i det fina vädret, aldrig fel :) gott kött å sallad till det mums, så får det bli :)

Jennie var kom hem igår så vi hade det mys, åt tacos å spelade wii:) hon sov kvar här,  får se när hon kommer hem å hälsar på nästa gg :) min underbara dotter, Ja, jag har ju 1 till underbar dotter som varit hos mig sen påsk :) så härligt att ha alla barnen samlade :) nu e det tomt hemma bara jag å Pricken.
Älsklingen min kommer int hem förrenst till valborg,då jag jobbar :( men men.

nu ska jag fara, hoj så länge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0