Tråk dag!

Hej svejs!

Var hemma igår för jag vakna på söndags natten med feber, jag som så sällan får feber, så det blev till att vara hemma från jobbet, hade jobbat hela helgen :) Mina älskade söner kom hem i söndags, så underbart skönt att ha dom hemma igen, Min kära make kom hem i lördags . mysigt var det , vi har inte varit själva på hur länge som helst, käka gott, hade det trevligt, Gissa om killarna blev glada att pappa var hemma när dom kom hem!!:) men han var bara hemma en snabbis för att hämta saker å byta bil :( så han har åkt tillbaka igen, kommer till valborg igen.

Idag e febern borta men så har jag fått huvudvärk i stället,,, hmm, tror inte det blir jobba i morgon, inte som det känns nu iallafall. även om jag vill vara där så ..
Idag åkte mina älskade svärföräldrar hem :( så tungt när dom åker härifrån. allt blir mkt roligare att göra när man har sällskap.
Var ialla fall å köpte nya cykelhjälmar till killarna, å dom cyklade så bara den igår, Studsmattan kom upp oxå igår :) nu e det vår när den har kommit upp. tråkiga e att vi har en stor snöfläck på tomten, som jag hoppas bli av med snart.

Har lite planer på att skifta rum på oss alla, samt måla lite , men än så länge stannar det vid planer :)
 Ska höra med dottern om hon vill flytta ned. bla, får se hur det blir å när allt blir :)

 nu ska jag ägna mig åt killarna lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0