Tisdag å full fart

Denna tisdag har gått fort, lämnade stora Prinsen på förskolan,lilprinsen skulle till tandis, å han var såå duktig så!!:)Sen lämnade jag honom på dagis,
Hem Å fixade,städade bland annat :) dammsugit å torkat golv å tvättat.
På em kom anticimex för en besiktning av huset, inge kul , vatten skadat uppe i duschen,hm, tur i oturen att det har upptäckts i tid,
Så nu blir det till att ringa Försäkringsbolaget..

Efter det så hämtade jag Prinsarna. fixade middag. tvätten, nu tar vi det bara lugnt,
Imorgon e lille man ledig, å stora prinsen går till kl 13 sen får han gå hem :)

På Torsdag kommer min stora sessa hem å sover kvar :)åker direkt till skolan från mig :) ska bli såå mysigt, sen på Fredag kommer min älskade man äntligen hem!!! efter att varit borta 1 mån, samt kommer mumma ja paappa till oss med :) jag kommer jobba hela helgen, men det kommer vara såå mysigt att komma hem till familjen, Han blir hemma en hel vecka !! :) <3 mee like!
Mkt att ta igen å hinna med på en vecka :)

Just nu skulle jag behöva nack massage, för jag har så hisklit ont i skallen,

Nu ska jag gå å mysa med killarna,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0