Glad idag!!

Måndag idag, helgen som varit så jobbade jag i lördags, ledig söndagen, Paappa har varit här hela veckan för att jag har jobbat,men han åkte hem på lördags kvällen för att dom sen kommer idag :) både Mumma å Paappa :) för jag ska jobba tis ledig ons, jobbar tors ,fredag,
Idag ringde chefern å ville höra om jag kunnde tänka mig att ta över ett gravvik!! det e bättre tider än det andra vicket, jag tackade ja!! åå vad skönt  att veta nu hur/när jag ska jobba, å inte så som jag har gjort här nu under nån månad då jag inte har kunnat jobba kvällar, men nu så ska jag kunna fixa till det:) Känner mig så glad nu,
även om jag fick ett till tungt besked om en annan kollega, men bara hålla tummarna att hon kryar på sig hon med!

Idag  har vi det lagom kallt bara -15 , varit på prommis med Pricken,
Killarna e hemma från dagis idag å fram till onsdag till å börja med, så förkylda,dom har badat å haft sig själv har jag tagit det lugnt, små plockat lite å tvättat, ska in i killarnas rum å plocka lite med,deras sängar kommer ju i vecka :)
det e mkt på gång nu känner jag . få ordning på mkt,barn, hus
 min Pärla som har  fått problem, han har elektronig fel, men älsklingen skulle lämna den till verkstan i norge så han får veta exakt vad det e för fel, så jag kan beställa det som behövs,,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0