uppdatering

Som sagt lite uppdatering sen sist!
Helt underbart när maken min kom hem, en underbar vecka med Svärföräldrarna här med :)
VI har fixat å donat så både ute å inne :)
Killarna varit på dagis/förskolan å lediga.
Så i söndags 12/9 åkte alla, *snyft* himmel vad tomt det var på måndagen, Nicke var på dagis en stund, å Pontus å jag hade en son å mamma dag :) så mysigt så, var å handlade lite, fikade, bara hade det mysigt,
 
Igår Tisdag var jag till vc med mitt knä, blev vidare till Falulasarett, då läkaren misstänkte menisken, men tur i oturen så e ddet troligt vis bara en sena mitt i knät som e kraftigt överansträngt, medicin å smärtlindring å kryckor! Tillbaka i nästa vecka å kolla hur det ser ut då.
så resten av veckan blir det att ta det hyfsat lugnt.

Nu ska jag fixa lite innan stor prinsen kommer från skolan, för då blire fika/mellis, innan vi far till Ludde å apotek bla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0