bakning

Ett tag sen igen, kommer mig inte för att skriva här , men nu så. Det är bakning för fulla muggar som gäller nu. har bakat en del både pepparkakor, lussebullar och vanliga bullar har det bakats :) Jag fyller ju år snart så det åskönt att det finns nått hemma om det skulle dyka upp folk. Flisan har varit hemma en snabbis ,så mysigt så då bakade vi.
Annars är det egentligen mkt med skolan nu de sista 2 cveckorna, jag måste göra klart ett arbete som jaag inte ens har börjat på :( sen har jag 2 prov en redovisning veckan nu som kommer  i småföretag, svenska föråtagsekonomi. phu,, hhur det ska gå med allt hat jag ingen aning om, jag har ju barnen oxå som kräver sitt. nu ropar ett st barn att jag ska komma lika bra det för det är ändå dax att baka ut bullarna :)

Kommentarer
Postat av: T

vad duktig du är, allt kommer gå bra ska du se :)

2011-12-04 @ 13:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0