Evigheter sen!!

Ja det var ju så längesen jag bloggade!
Allt har väl rullat på, Jag sa upp mig, funderade lite på vad jag skulle göra, det funkar inte när man jobbar kvällar å varannan helg när man e själv så mkt, visst jag har underbara svärföräldrar som ställer upp så mkt, men vill ju inte lasta dom å man vill ju vara oberoende av folk.
Å min älskade make tyckte jag skulle göra nått som jag själv vill göra :) Passa på när vi kunnde göra så,
Han e ju egen företagare i Norge numera :) å det rullar på där för han :)
Som sagt jag pluggar, första terminen , med Matte, eng A , Programhantering. nästa termin blir det utökat, pluggar på heltid :) det e så skoj.

Barnen går i skolan,å det går bra för dom alla 4. Det blir lite förändringar till sommaren här hemma, vi blir en till :) Ska väl börja planera å  fixa rum, ska bestämma mig om jag ska ha kvar mitt sovrum nere i källaren eller om jag ska flytta upp. alltid lika svårt.

Visst har det hänt tråkiga saker oxå privat å med vänner. men det tar jag inte upp här,

Det jag kan berätta är att Pappa Sigge fick en hjärtattack å miste livet för en kort stund, dom lyckades uppliva honom. Så otroligt  fort allt kan gå!
Man ska vara rädd om livet !


Igår (sön) var jag å killarna Jennie å hennes fästman, iväg på äventyr :) vi var till Aquva Nova å bada så roligt, killarna åkte med dom stora i vatten rutchbanan,  jätte kul var det, om 2 v åker vi på nytt äventyr på annan ort :) då blir det ännu mysigare :) längtar redan dit!!

Ska väl hinna åka till Norge med så vi får gosa med Maken/pappa !

Idag e killarna hemma, Lillemans dagis har planerings dag, så då kunnde han få vara hemma, Stor killen ville ju självklart vara hemma han med, annars blir det ju orättvist tyckte han :)
Imorgon e det bvc å läkarträff för lilleman, får se vart dom skickar remiss nånstans,

Ute känns det som vår solen skiner å vi har 3 plus, underbart, ska ta en tur ut sen, härligt scooterväder, men jag låter nog den stå :)

nu blir det lite fix här  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0