omg Läängeseen nu!

Det var då ett tag sen. mkg har hänt,, Sommaren har ju gått, hösten är här, Vi var en sväng till Norge i somras, har varit lite överallt.Skolorna har ju börjat äntligen ;)Pontus har ju börjat 1:an , Nicke på femårsgruppen (förskolan), Jennie Går ju gymnasiet fortfarande:) . Flisan Började 9 :an, himel vad stora barnen är nu!:)
Själv började jag i skolan igen, får se om det blir sista terminen, jag har inte bestämt mig än, får se.
Men det e skönt att komma in i rutinerna igen.
Har börjag en teckenspråks kurs på måndags kvällar, jätte kul. Det blir även en annan kurs på tisdagar, Ons Åker Jag å Barnen å Bästaste vännen Lisa Å hennes barn å simmar, jätte skönt, Lisa å Jag simmar även på fm samma dag. Har ju tagit tag i min vikt så det e så skönt att ha kommit igång å röra på fläsket nu å se resultat :)  snart -10 kg :) ska ta en intensiv kur igen, känner att det behövs. bara flytande blir det då :) mår inte bra av att äta bröd känner jag, pot, past å ris äter jag inte längre, finns så mkt gott man kan göra , å nu när svamp sesongen är här blir det mkt gott,
Jag har just suttit å beställt foton på Nicke, han är så fin min lilla skrutt. Pontus tar kort idag, hoppas dom blir lika fina, Å Jennie tvingade jag att hon skulle ta när hon hade i skolan :) enda sätte att få kort på mina älskade barn ju.
 Jag fixar å donar här hemma, men det går inte så fort som jag vill  inte. 1 rum är i stort sett klart, sen har jag andra små projekt.

 Nu blire fix å trix innan skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0