Sommar elller

ja man kan ju undra hur det är,regn kallt ,sol, idag är det sol iallafall :)
Ett tag sen man skrev igen, här  har barnen fått sommarlov så dom är lediga hela sommaren, eftersom maken e hemma ,så det är så skönt att veta att han e hemma, när en annan jobbar, Som sagt jag har börjat jobba nu efter jag slutade min skola, självklart blev det mitt gamla jobb jag gick tillbaka till Willy´s trivs ju såå bra där, lite segt är det en period då jag har jouren ,så det är många å långa pass, stänger varje dag just nu,men såg på nya schemat att nån vecka blir det  att öppna oxå, lite stressigt att ansvara för hela butiken på kvällarna , hinna fixa det som ska göras bla, men det går bra ändå. Någon semester blir det inte ännu tillsammans med familjen, Stora sonen är just nu hos Mummma å paappa, åket buss till sthlm i måndags med en bekant till oss, kommer väl hem igen på sön eller måndag, sen blir mina svärföräldrar här nån vecka , med sig hem tar dom lilleman ,så han oxå får lite semester å blir bortskämd :) Tror att maken å Pontus åker ned dit sen , medans jag får jobba. Far å söner skulle hitta på nått i sthlm oxå.  Nu på lördag är jag äntligen ledig, så då hoppas jag vädret e hyfsat så vi kanske kan fara å fiska eller göra någonting kul vi tre som är hemma, Jennie är på P&L festivalen i borlänge . kommer väl hem på måndag. Flisan åker utomlands på lördag med en kompis , mys. vi ska väl börja kolla runt lite på resor vi med, skulle vilja åka iväg i nov då vi firar 10 bröllopsdag :) Tänk vad tiden går fort. Sen vill jag åka med tjejerna till London får se om vi kan fixa det innan året är slut.

nu ska jag allt fixa lite frukost till mina älsklingar som fortfarande sover. själv har jag hinkat i mig kaffe nu på morgonen.

ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0