ett tag sen

Nu var det ju ett tag sen igen!
Mkt har skett, jag å killarna har flyttat till Stockholm igen efter nästan 9 år i dalarna. Så killarna har bytt skola. Å det var på tiden så dom båda kan få det lugnt. Skolan är väldigt bra.
Själv har jag bytt yrke nu. Jobbar på en mysig förskola på en småbarns avdelning. Så himla härligt å roligt ! Heltid å en månadslön som jag är bra nöjd med. Har just fått förlängning å till årsskiftet blev det löneförhöjning :-) känns som om livet ler mot en igen..
vi har ett mindre hus nu än i dalarna , men det känns skönt. Har väl inte fått ordning riktigt som vi vill ha det än. Men det kommer. Saknar inte Mkt från dalarna. Mest mina fina vänner å killarna saknar sina vänner. Men det är ju inte långt att åka....
Denna lördag går i slöhetens tecken, ska väl ta fram snabeln så den får jobba lite :-). Sen får vi se vad resterande EM blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0